A kültéri kényelem szakértője!

Rendelésről

HOGYAN ZAJLIK A VÁSÁRLÁS az INSTANTBALCON-NÁL?

Készítettünk neked egy részletes útmutatót, ami az online bútorvásárláshoz ad tanácsokat, ötleteket, és felhívjuk a figyelmedet arra, hogy mi az amit érdemes figyelembe venned és megfogadnod, ha online vásárolsz!

 

1. MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE

Mielőtt elküldöd a megrendelésedet mindenképpen nézz szét a webáruházban. Az oldal menüben található kategóriák között válassz, majd az oldal bal oldalán található zöld szűrőt használva tudsz különböző szempontok szerint válogatni a kültéri termékek között. Amennyiben gyors keresést szeretnél a főoldal tetején található keresőbe beírva lehet termékeket keresni.

Amennyiben esetleg nem találtad meg a kedvedre való terméket, úgy vedd fel velünk a kapcsolatot (ide kattintva) és mi a számos hazai és nemzetközi beszállítói partnerünknél megkeressük számodra az álom bútort.

Ha megtaláltad azokat a termékeket, amik megtetszettek, akkor helyezd őket a kosárba, add meg adataidat és küldd el megrendelésedet. Annak érdekében, hogy minél rugalmasabb feltételeket kínáljunk a vásárlóinknak, számos szállítási lehetőség közül tudsz választani (termék méretétől függően ez eltérő lehet), így megtalálhatóak a legnagyobb csomagátvételi pontok, 0-24 csomag automaták, vagy a házhozszállítás is.

A megrendelésed beérkezéséről küldünk egy automatikus visszaigazoló levelet e-mailben. A megrendelés és a visszaigazoló email ajánlatkérésnek minősül.

 

2. VÁRHATÓ SZÁLLÍTÁSI IDŐ

A raktáron lévő termékeinket akár 5-7 munkanap alatt kiszállítjuk.

Termékeinket többsége külföldi beszállítóktól és gyártóktól kerülnek megrendelésre. Ilyenkor a várható szállítási idő általában 15-30 munkanap. Készlethiányos, gyártás alatt lévő termékek esetén ez több is lehet. Amikor megkaptuk a megrendelést a beszállítónál, gyártónál egyeztetjük a várható szállítási időt, amennyiben a korábban előrejelzett szállítási időben változás van, úgy azt azonnal jelezzük feléd, illetve folyamatosan tájékoztatunk a beszállítás státuszairól.

 

3. FIZETÉS ÉS SZÁMLÁZÁS

A megrendelés véglegesítéséhez szükséges a bankkártyával történő fizetés. Ahogy a vásárlás vételára beérkezett hozzánk, úgy a raktáron lévő termékek összekészítése következik, a raktáron nem elérhető termékek beszállítását kezdjük el megszervezni.

A fizetést követően a számla elektronikusan kerül kiállításra, amelyről e-mailben értesítünk.

4. HÁZHOZSZÁLLÍTÁS

Kiemelten fontos számunkra, hogy a megrendelt termékek a legnagyobb figyelem mellett kerüljenek kiszállításra. Ennek érdekében valamennyi megrendelt termék állapotát még a kiszállítást megelőzően a magyarországi raktárunkban ellenőrizzük, ezzel biztosítjuk azt, hogy a legjobb állapotban érkezzenek meg hozzád a termékek. A csomagolás során gondoskodunk az alapos, biztonságos szállításhoz szükséges csomagolásról, jellemzően a gyártói, beszállítói csomagolásokat is ellenőrizzük, ha szükségesnek látjuk további csomagolóanyagok felhasználásával készítjük fel a terméket a kiszállításra.

A csomagokat felcímkézzük, így valamennyi csomag azonnal beazonosítható (instantbalcon feliratot találsz a csomagon).

A csomagot számos szállító partner közreműködésével küldjük meg neked.

A szállításra csomagbiztosítást kötünk!

5. CSOMAGOD ÉRKEZETT

Amikor a csomagodat átveszed és kibontod, akkor reméljük, hogy mosoly jelenik meg az arcodon, mert a terméked garantáltan olyan jól néz ki, mint a webshopban. Ekkor nincs is más teendőd, mint használatba venni a kültéri székedet, kanapédat és elégedetten élvezni a napsugarakat.

Kizárólag olyan termékeket kínálunk amiket mi is szívesen használunk!

RENDELÉS UTÁN

Ha szívesen olvasod az Instantbalcon blog bejegyzéseit, akkor ajánljuk figyelmedbe a legújabb cikkeket ahol kültéri bútorok, dekorációk, lakberendezési témákban készülünk bejegyzésekkel.

A vásárlás befejeztével szeretnénk, ha megosztanád velünk a véleményed! A google-ban vagy emailben is szívesen várjuk visszajelzésedet! A véleményírók számára ajándékkal készülünk.

NEM VAGY ELÉGEDETT A RENDELÉSEDDEL?

Kockázatmentesen vásárolhatsz, hiszen a megrendelt termékeket 30 napig vissza tudod küldeni az Általános Szerződési Feltételeinkben foglaltak szerint. Az elállási jog magánszemély vásárlóink esetén érvényesíthető, azaz csak szakmai vagy gazdasági tevékenységen kívül eső célból szerződést kötő természetes személyekre vonatkozik.

A termék visszaküldése előtt kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot.

HOGYAN TUDOK FIZETNI?

Webáruházunkban a megrendelésedet bankkártyával tudod kifizetni.

A fizetés a Barion rendszerén történik, így garantálható, hogy a banki adataidat biztonságban tudhatod.

A Barion szervereit a Norton/Symantec/Verisign 256 bites SSL titkosítása védi. Fizetés előtt mindig ellenőrizd, hogy valóban a Barion biztonságos szerverén adod meg a fizetéshez szükséges bankkártya adatokat vagy jelszót (a weboldalon indított bankkártyás fizetés minden esetben a Barion oldalára navigál). A böngésződ a fizetőoldal tulajdonosát Barion Payment Inc [HU] néven azonosítja. A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki.

 

MIKOR ÉS HOGYAN KAPOM MEG A RENDELÉSEMET?

SZÁLLÍTÁSI IDŐ

A termékeinket hazai és külföldi beszállítóktól és gyártóktól szerezzük be. A várható szállítási időt és a szállítási lehetőségeket mindig a termék oldalán találod.

A szállítási idő raktáron lévő termékeinknél alapból 5-7 munkanap.

A beszállítóktól érkező termékeknél általában 15-30 munkanap. Ez elsősorban a partnerünknél elérhető készlettől, másodsorban pedig attól függ, hogy mikor érkezik a következő szállítmányunk.

Amint megérkezett a magyarországi raktárunkba a megrendelt termék, megvizsgáljuk a csomagolás és a termék állapotát. Amennyiben minden rendben, akkor megszervezzük a csomagod kiszállítását.

SZEMÉLYES ÁTVÉTELI LEHETŐSÉG

A termékek személyes átvételére jelenleg nincs lehetőség, azonban nagyon rugalmas kiszállítási és csomagátvételi lehetőségeket kínálunk számodra a Magyarországon elérhető legnépszerűbb logisztikai partnereknél pl. Magyar Posta, Foxpost, Packeta, GLS. Folyamatosan dolgozunk azon, hogy a vásárlóink részére versenyképes szállítási lehetőséget biztosítsunk.

HÁZHOZSZÁLLÍTÁS ÉS SZÁLLÍTÁSI DÍJAK

Csomagátvétel már 990,- Ft-tól, házhozszállítás már 2.399,- Ft-tól elérhető.

A szállítás során a kisebb méretű csomagokat csomagpontokra, 0-24 csomag automatákba is lehet kérni. Amikor a csomag az átvételi pontra/automatába kerül akkor erről tájékoztatást kapsz.

A nagyobb méretű csomagok esetében pl. bútorok, székek, kanapék az un. „XXL” csomagszállítási lehetőségek közül lehet választani. Ennek a költsége a termék súlyától függ, ezt a webshop a rendelés leadásakor automatikusan kiszámolja.

A kiszállításról a futárszolgálat SMS és/vagy email értesítést küld a kiszállítást megelőzően. A kiszállítás pontos időpontját ezután lehet egyeztetni velük.

A 200.000,- Ft feletti megrendelések esetében a szállítás INGYENES.

A szállítási díjakról erre a linkre kattintva lehet tájékozódni.

 

Jelenleg csak Magyarország területén belüli kiszállítást tudunk vállalni. Amennyiben máshová szeretnél rendelni, akkor lépj velünk kapcsolatba itt.

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba!

A részletes üzletszabályzatot az Általános Szerződési Feltételeinkben az adatkezelési tájékoztatót pedig az Adatkezelési tájékoztató menüpontban találod.