A kültéri kényelem szakértője!

Termék visszaküldésről

Hogyan tudom a megrendelt terméket visszaküldeni?

  • A termék visszaküldésre a termék átvételétől számított 30 nap áll rendelkezésre.
  • A visszaküldést megelőzően kérjük, hogy az ügyfélszolgálatunkkal vedd fel a kapcsolatot, hogy a visszaküldés részleteiről egyeztessetek. Az előzetes egyeztetés nélkül visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni, azokért semmilyen felelősséget nem tudunk vállalni!
  • Kérjük, hogy mond el nekünk, hogy mi az oka a visszaküldésnek azért, hogy a visszajelzésedet felhasználva javítani tudjuk az általunk kínált termékek, szolgáltatások minőségét. Köszönjük!
  • A visszaszállítás előtt a vásárlónak szükséges fényképes bizonyítékot küldenie a termék állapotáról, valamint a szállításra felkészített dobozról, mely bizonyítja, hogy a termék az eredeti csomagolásában kerül feladásra. Ez a vásárlót is védi azokban az esetekben, amikor a visszaszállítás közben a szállítócég hibájából keletkezik kár az áruban. 
  • Az elállás jogának gyakorlásához szükséges egy un. elállási nyilatkozat kitöltése, amit az Általános Szerződési Feltételek elállási jog pontjában található.
  • A nyilatkozatot e-mailben az info@instantbalcon.hu címre küld meg.
  • Fontos! Az elállási nyilatkozatot meg kell kapjuk a 30. nap letelte előtt.
  • A termék visszaszállítására kizárólag futárszolgálattal van lehetőség, amit a 1214 Bp. Plútó utca 14. (Orion park) címre kell elküldeni.
  • Személyesen a megrendelt terméket visszaszállítani NINCS lehetőség.
  • Az elállás esetén a termék vételárát és a szállítási költségét visszafizetjük, olyan módon, ahogy a megrendelés kifizetése is történt.
  • Fontos! A terméket kicsomagolni, kipróbálni lehetőség van, azonban azt tartósan használni, felületi vagy egyéb sérülés esetén a visszatérítési kötelezettséget nem áll módunkban teljesíteni.

Ki viseli a termék visszaküldésének a költségét?

A termék visszaküldés költségét a vásárló viseli.

Hány nap áll rendelkezésre a megrendelt termék visszaküldésére?

30 nap

Hogy tudom megállapítani, hogy mikor jár le a visszaküldésre meghatározott idő?

A termék átvételétől számított 30 nap áll rendelkezésre a visszaküldésre.

Hogyan tudom bejelenteni, hogy a terméket szeretném visszaküldeni?

Vedd fel felünk a kapcsolatot, ide kattintva.

Milyen e-mail címre tudom elküldeni a nyilatkozatot az elállásról?

E-mail: info@instantbalcon.hu

Kicsomagolhatom a megrendelt terméket mielőtt visszaküldöm?

Igen, ki is lehet próbálni. Fontos azonban megjegyezni, hogy amennyiben a termék ezalatt sérül (pl. eltörik, jelentősen megkarcolódik stb.), akkor nem vagyunk kötelesek az elállás elfogadására.

Hova kell visszaküldenem a terméket?

  • Belinszky Gergő E.V
  • Instantbalcon
  • 1214 Budapest, Plútó utca 14. (Orion park)

Személyesen is visszavihetem a terméket?

Sajnos személyes visszaszállításra nincs lehetőség, így kérjük, hogy minden esetben futárszolgálattal történjen a visszaküldés.

Lehetséges szállító partnerek:

Miért kell fényképet készítenem a termékről, dobozról még a visszaküldés előtt?

Elsősorban ez a vásárlót védi azokban az esetekben, amikor a visszaszállítás közben a szállítócég hibájából keletkezik kár az áruban. 

Mivel tudom indokolni, ha szeretném visszaküldeni a terméket?

Az indoklás nem kötelező, de megköszönjük, ha elmondod, hogy miért küldöd vissza a terméket. A visszaküldésre rendelkezésre álló idő alatt gyakorlatilag akár indoklás nélkül visszaküldheted a terméket.

A szállítási költséget is visszakapom?

Igen, a megrendelés teljes árát visszafizetjük neked pl., ha 50.000 Ft volt a termék és 5.000 Ft a szállítás, akkor ebben az esetben 55.000 Ft-ot.

Hogyan kapom vissza a pénzt?

Minden esetben olyan formában ahogy azt Te is megfizetted nekünk. Pl., ha bankkártyával fizettél, akkor visszautaljuk neked a megrendelés összegét.

Hogyan csomagoljam be a visszaküldendő terméket?

Kérjük, hogy a terméket lehetőség szerint az eredeti csomagolásában küld vissza.

Amennyiben ez nem áll rendelkezésre, úgy kérjük, hogy gondosan csomagold be a terméket, úgy hogy az a szállítás során ne sérüljön.

Fontos! A termék visszaküldése során a szállítás alatt felmerülő szállítási sérülésekért felelőséget nem vállalunk, így az minden esetben a vásárlót terheli.

A megrendelt csomagban kaptam egy vásárlási kupont ajándékba, ha visszaküldöm a terméket akkor is fel tudom használni?

Igen, ebben az esetben is felhasználható, figyelemmel a kuponon/weboldalon közzétett feltételekre.

Szeretném kicserélni a megrendelt terméket, mi ennek a módja?

Ebben az esetben először is a már megrendelt, átvett terméket vissza kell küldenéd nekünk.

Ekkor az elállás folyamata megy végig, fentebb részleteztük ennek lépéseit.

Ezzel párhuzamosan add le az új rendelésedet a weboldalon és mi igyekszünk a legrövidebb időn belül az új terméket eljuttatni hozzád.