Termék visszaküldésről
Hogyan tudom a megrendelt terméket visszaküldeni?
- A termék visszaküldésre a termék átvételétől számított 30 nap áll rendelkezésre.
- A visszaküldést megelőzően kérjük, hogy az ügyfélszolgálatunkkal vedd fel a kapcsolatot, hogy a visszaküldés részleteiről egyeztessetek. Az előzetes egyeztetés nélkül visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni, azokért semmilyen felelősséget nem tudunk vállalni!
- Kérjük, hogy mond el nekünk, hogy mi az oka a visszaküldésnek azért, hogy a visszajelzésedet felhasználva javítani tudjuk az általunk kínált termékek, szolgáltatások minőségét. Köszönjük!
- A visszaszállítás előtt a vásárlónak szükséges fényképes bizonyítékot küldenie a termék állapotáról, valamint a szállításra felkészített dobozról, mely bizonyítja, hogy a termék az eredeti csomagolásában kerül feladásra. Ez a vásárlót is védi azokban az esetekben, amikor a visszaszállítás közben a szállítócég hibájából keletkezik kár az áruban.
- Az elállás jogának gyakorlásához szükséges egy un. elállási nyilatkozat kitöltése, amit az Általános Szerződési Feltételek elállási jog pontjában található.
- A nyilatkozatot e-mailben az info@instantbalcon.hu címre küld meg.
- Fontos! Az elállási nyilatkozatot meg kell kapjuk a 30. nap letelte előtt.
- A termék visszaszállítására kizárólag futárszolgálattal van lehetőség, amit a 1214 Bp. Plútó utca 14. (Orion park) címre kell elküldeni.
- Személyesen a megrendelt terméket visszaszállítani NINCS lehetőség.
- Az elállás esetén a termék vételárát és a szállítási költségét visszafizetjük, olyan módon, ahogy a megrendelés kifizetése is történt.
- Fontos! A terméket kicsomagolni, kipróbálni lehetőség van, azonban azt tartósan használni, felületi vagy egyéb sérülés esetén a visszatérítési kötelezettséget nem áll módunkban teljesíteni.
Ki viseli a termék visszaküldésének a költségét?
A termék visszaküldés költségét a vásárló viseli.
Hány nap áll rendelkezésre a megrendelt termék visszaküldésére?
30 nap
Hogy tudom megállapítani, hogy mikor jár le a visszaküldésre meghatározott idő?
A termék átvételétől számított 30 nap áll rendelkezésre a visszaküldésre.
Hogyan tudom bejelenteni, hogy a terméket szeretném visszaküldeni?
Vedd fel felünk a kapcsolatot, ide kattintva.
Milyen e-mail címre tudom elküldeni a nyilatkozatot az elállásról?
Kicsomagolhatom a megrendelt terméket mielőtt visszaküldöm?
Igen, ki is lehet próbálni. Fontos azonban megjegyezni, hogy amennyiben a termék ezalatt sérül (pl. eltörik, jelentősen megkarcolódik stb.), akkor nem vagyunk kötelesek az elállás elfogadására.
Hova kell visszaküldenem a terméket?
- Belinszky Gergő E.V
- Instantbalcon
- 1214 Budapest, Plútó utca 14. (Orion park)
Személyesen is visszavihetem a terméket?
Sajnos személyes visszaszállításra nincs lehetőség, így kérjük, hogy minden esetben futárszolgálattal történjen a visszaküldés.
Lehetséges szállító partnerek:
Miért kell fényképet készítenem a termékről, dobozról még a visszaküldés előtt?
Elsősorban ez a vásárlót védi azokban az esetekben, amikor a visszaszállítás közben a szállítócég hibájából keletkezik kár az áruban.
Mivel tudom indokolni, ha szeretném visszaküldeni a terméket?
Az indoklás nem kötelező, de megköszönjük, ha elmondod, hogy miért küldöd vissza a terméket. A visszaküldésre rendelkezésre álló idő alatt gyakorlatilag akár indoklás nélkül visszaküldheted a terméket.
A szállítási költséget is visszakapom?
Igen, a megrendelés teljes árát visszafizetjük neked pl., ha 50.000 Ft volt a termék és 5.000 Ft a szállítás, akkor ebben az esetben 55.000 Ft-ot.
Hogyan kapom vissza a pénzt?
Minden esetben olyan formában ahogy azt Te is megfizetted nekünk. Pl., ha bankkártyával fizettél, akkor visszautaljuk neked a megrendelés összegét.
Hogyan csomagoljam be a visszaküldendő terméket?
Kérjük, hogy a terméket lehetőség szerint az eredeti csomagolásában küld vissza.
Amennyiben ez nem áll rendelkezésre, úgy kérjük, hogy gondosan csomagold be a terméket, úgy hogy az a szállítás során ne sérüljön.
Fontos! A termék visszaküldése során a szállítás alatt felmerülő szállítási sérülésekért felelőséget nem vállalunk, így az minden esetben a vásárlót terheli.
A megrendelt csomagban kaptam egy vásárlási kupont ajándékba, ha visszaküldöm a terméket akkor is fel tudom használni?
Igen, ebben az esetben is felhasználható, figyelemmel a kuponon/weboldalon közzétett feltételekre.
Szeretném kicserélni a megrendelt terméket, mi ennek a módja?
Ebben az esetben először is a már megrendelt, átvett terméket vissza kell küldenéd nekünk.
Ekkor az elállás folyamata megy végig, fentebb részleteztük ennek lépéseit.
Ezzel párhuzamosan add le az új rendelésedet a weboldalon és mi igyekszünk a legrövidebb időn belül az új terméket eljuttatni hozzád.